Het Sony Topic

Bericht22 aug 2013, 12:15

Yay, Jak and Daxter, Urban Trial Freestyle en New Little King's Story zien er goed uit! AC3 heb ik al, maar die kan ik dan verkopen. Shamone!
Afbeelding
Jongeman

Bericht22 aug 2013, 12:33

AC III is typisch zo'n game die ik pas over een hele tijd zou gaan kopen. Hell, ik heb Revelations nog liggen voor de singleplayer, maar die is binnenkort aan de beurt. Misschien gooi ik AC III er wel gelijk achteraan om m'n AC platinum collectie compleet te maken :P
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht22 aug 2013, 21:14

Iemand hier al zin in InFamous?
3NCrypt3D

Bericht22 aug 2013, 22:25

Zekers, maar ik hou me momenteel meer bezig met de nieuwe Killzone.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht23 aug 2013, 08:39

Ik vraag me echt af hoe die game gaat werken. De single-player ziet er echt prachtig uit, graphics en kleuren. Ik vraag me wel af hoe het met gameplay zit, ik het namelijk (nog) geen enkele Killzone gespeeld, maar ik heb wel overal gehoord dat de gameplay een stuk beter in elkaar zit dan in CoD
3NCrypt3D

Bericht23 aug 2013, 19:31

Hier ook wat Multiplayer footage
http://www.youtube.com/watch?v=1xdpSw8aaEE
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht25 aug 2013, 22:15

Ik heb iets teveel inFamous gespeeld, dus dat zal ik niet snel meer spelen denk ik of Second Son moet wel heuuul anders worden. Ik vind het leuk dat we AC III en Jak &Daxter Trilogy krijgen van PS+ :D.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht26 aug 2013, 01:24

Is het al bekend of er weer PlayStation Plus komt op de PS4? Ik weet namelijk niet of ik mijn Plus abonnement nog een jaar moet verlengen.
Afbeelding
Jongeman

Bericht26 aug 2013, 06:58

Jongeman schreef:Is het al bekend of er weer PlayStation Plus komt op de PS4? Ik weet namelijk niet of ik mijn Plus abonnement nog een jaar moet verlengen.

Als je PS+ had op PS3, worden alle dagen die je nog hebt automatisch overgezet naar PS4
3NCrypt3D

Bericht26 aug 2013, 19:40

Ja, je hebt straks één plus abo voor zowel PS3, Vita als PS4. Het wordt alleen wel een tientje per jaar duurder geloof ik.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht26 aug 2013, 20:39

Baron Bonk schreef:Ja, je hebt straks één plus abo voor zowel PS3, Vita als PS4. Het wordt alleen wel een tientje per jaar duurder geloof ik.

HashtagWorthIt
3NCrypt3D

Bericht26 aug 2013, 20:42

Als het goed is, blijft het gewoon 50 euro per jaar hoor!
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht26 aug 2013, 20:45

Oh ok, ik dacht dat het 60 werd! Zo meteen sowieso maar even verlengen nu die extra 90 dagen erbij zitten. Dan ben ik weer goed tot mei 2015 :)
Baron Bonk

Bericht26 aug 2013, 20:49

Jup, dat ga ik morgen ook doen :D.
Condom_broke_OHNO

Bericht28 aug 2013, 15:14

Baron Bonk schreef:
Nieuw in PlayStation Plus voor september:
- PS3: Assassin’s Creed 3, The Jak and Daxter Trilogy, Stealth Inc: A Clone In The Dark
- PS Vita: Urban Trial Freestyle, New Little King’s Story
Allemaal te downloaden na de Store update van 28 augustus!

Dit is een update waar ik wel vrolijk van word!

OMG YEEEES FUCK YEAH!!!

Ik was pas klaar met AC:R, nu kan ik meteen door met AC3! En de Jak and Daxter Trilogy wou ik al héél lang, dus dit is echt geweldig!! :D
Thominator

Bericht28 aug 2013, 19:55

Degene die bij de store achter de knoppen was, was weer eens high, dus hadden ze de Vita versie van Jak & Daxter er op gezet. Naar het schijnt zijn beide versies nu verkrijgbaar!
Baron Bonk

Bericht01 sep 2013, 14:04

Wat is AC III goed zeg! Ik ben blij dat ik het van PS+ kreeg, anders zou ik hem pas voor een hele lage prijs halen. AC is nu over het algemeen gezien als melkkoe, ik vind dat AC III veel is veranderd ten opzichte van de vorige games, maar dat Ubisoft dat niet duidelijk heeft gemaakt. Ik denk dat het beter was als AC III als een nieuwe franchise begon, wat ik tot nu toe heb gezien van de game lijkt het qua verhaal niet op de vorige games.
Condom_broke_OHNO

Bericht03 sep 2013, 11:46

Het heeft mij echt zwaar teleurgsteld, maar ja, de hype was ook echt enorm
3NCrypt3D

Bericht11 sep 2013, 17:20

Pffff, wil ik voor het eerst in een half jaar weer eens op mijn playstation spelen, moet hij eerst anderhalf uur updaten. Ik ga godverdomme wel weer pokémon spelen.
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht15 sep 2013, 20:46

Condom_broke_OHNO schreef:Wat is AC III goed zeg! Ik ben blij dat ik het van PS+ kreeg, anders zou ik hem pas voor een hele lage prijs halen. AC is nu over het algemeen gezien als melkkoe, ik vind dat AC III veel is veranderd ten opzichte van de vorige games, maar dat Ubisoft dat niet duidelijk heeft gemaakt. Ik denk dat het beter was als AC III als een nieuwe franchise begon, wat ik tot nu toe heb gezien van de game lijkt het qua verhaal niet op de vorige games.

Ik neem mijn woorden terug!!!! Het begon heel goed, maar er is van alles mis :(. Het verhaal heeft zowat niks met de Assassins te maken en het verhaal zelf gaat na een tijdje ook helemaal nergens over. Dit had een nieuwe franchise moeten zijn met een goed verhaal, in plaats van dit. Ik was veelste vroeg met het oordelen. Van al die glitches in de wordt je ook niet goed van, het lijkt soms alsof ze er nog een half jaartje aan moesten werken voordat ze het op de markt pleuren. Goed dat ik de game gratis kreeg, anders zou ik het een miskoop noemen. Jammer dat Assassin's creed zo is geworden, ik vond alle andere AC's juist heel vet en die hadden juist een boeiend verhaal.

Het enige wat ik goed vond aan Assassin's creed III was het begin tot ongeveer Connor zijn westerse naam kreeg en de graphics zijn ook heel goed, maar ja daar koop ik geen game voor. Nogmaals, goed dat de game gratis was :? .
Condom_broke_OHNO

Bericht15 sep 2013, 21:21

Ik weet dat dit volledig offtopic is, maar ik wil even reageren op Condom's post:
De gameplay-aspecten van AC3 zaten prima in elkaar. Rennen en jagen was lekker vloeiend, missies waren redelijk afwisselend en naval combat is erg tof.
Maar:
- Connor is een kutpersonage. There, I said it.
- In het verhaal wordt verondersteld dat je het achtergrond van de Amerikaans Revolutie kent. IK BEN EEN EUROPEAAN JA???!!!! In alle AC's zat het verhaal goed in elkaar, maar in deze absoluut niet.
- Verkennen/onthullen van de map gaat veel, maar dan ook veel te langzaam op de manier die ze in AC3 hebben geïntroduceerd.
- De extra objectives in de missies zijn achterlijk, en hebben meestal niks met de missie te maken. Dit had veel natuurlijker gekund.
- Combat is -nog steeds- te simpel.
- Nog steeds te weinig customization. Het rare is dat dit wel goed in elkaar zit in de multiplayer (serieus, de studio die de MP heeft gemaakt heeft dit heel goed begrepen).
- Niks is echt memorabel. De gebouwen lijken allemaal op elkaar, zijn lelijk en vergeet je direct weer. De Homestead is dan wel leuk, maar Boston en New York zijn allebei oninteressant. Zelfde geldt voor de missies: De sequences met Haytham waren leuk, maar de missies... Nee.
- Saaie zijmissies. AC2 en Brotherhood, en in mindere mate Revelations hadden leuke zijmissies, vooral de Assassinations. Bij deze zijn alleen de Frontiermen-zijmissies interessant, de rest niet.
- Geen guilds, slechts 6 'Assassins' die er niet eens als Assassins uitzien.

Ik kan door blijven ranten, maar dat doe ik wel ergens anders.
En in mijn studentenhuis hebben nu 4 van de 5 een PS3.
Ofzoiets.
Duc

Bericht16 sep 2013, 10:43

Hm, dat belooft weinig goeds voor als ik AC Revelations heb uitgespeeld en aan III ga. Alhoewel ik sowieso vind dat de kwaliteit van de games gaandeweg omlaag gaat. Brotherhood introduceerde nog wel wat leuke nieuwtjes t.o.v. deel 2, maar voelde in z'n totaliteit toch ook al minder. Heeft iemand zowel AC III als AC III Liberation gespeeld en kan je dan zeggen of III beter is dan Liberation, want dan zal ik het wel uithouden tot het einde denk ik (hoewel Liberation ook een pauperverhaal kende).
Baron Bonk

Bericht16 sep 2013, 14:10

Het belooft inderdaad weinig goeds voor als je aan III begint, terwijl je daarvoor AC Revelations hebt uitgespeeld. Revelations vond ik echt goed, vond het een zeer vermakelijk spel, vanaf het begin tot het eind, dat kan ik niet over AC III zeggen. Ik heb AC III liberation niet gespeeld, maar ja probeer AC III gewoon, misschien bevalt het jou wel, als je PS+ hebt, is het spel sowieso al gratis.
Condom_broke_OHNO

Bericht17 sep 2013, 14:33

Ja, hij is al aan het downloaden van PS+. Ach, ik zal het wel overleven.
Baron Bonk

Bericht25 okt 2013, 23:38

Welke malloot heeft bij Sony bedacht om niet bij het downloaden in de playstation store te zetten dat je meer ruimte op je HDD nodig hebt , dan wat er bij het spel staat? Ik heb namelijk 160 Gb in totaal (ik wil het niet upgraden, want dat kost moeite, tijd enzo jwz) en ik wilde MGR downloaden die ik van PS+ kreeg, bij het spel staat dat ik dus 19 Gb nodig heb (naar boven afgerond), ik had uiteindelijk na het verwijderen van wat gamedata ruim 20 Gb, maar nee, er is steeds maar geen genoeg ruimte om het te downloaden volgens mijn PS3. Uiteindelijk heb ik nog meer gamedata en een paar games eraf gehaald zodat ik 41 Gb vrije ruimte had en TOEN PAS ging mijn PS3 dat spel downloaden. Nou ben ik geen computerfreak, maar waarom moet ik ruim 2 keer zoveel vrije ruimte hebben, voordat ik dat spel kan downloaden? Dit heb ik ook met AC III gehad waar ik ook een boel vrije ruimte moest reserveren, waarbij niet eens de helft van de ruimte gebruikt werd. Of dit nou logisch is of niet, ik word hier echt niet goed van :(.
Condom_broke_OHNO

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar PlayStation