Compjutor problemen

Bericht29 aug 2013, 15:13

MichaDutch schreef:
Jongeman schreef:Ik heb vandaag Win 7 opnieuw geïnstalleerd, ging helemaal goed alleen is er een ding nog raar. De knopjes voor close, minimalize en resize rechtsboven zijn nu nog kleine vierkantjes, i.p.v. dat ze 'vast' zitten aan de bovenkant van het scherm. Vorige keer dat ik Win 7 installeerde ging dat vanzelf naar de gewone knopjes, iemand een idee wat er is fout gegaan? (DirectX of een Nvidia driver of zo)


Dat had ik dus ook eerst. Ik heb het nu niet meer, ik denk dat je gewoon alle updates van Windows Update moet doen. Als je die dan hebt gehad, en opnieuw opgestart en alles, moet je weer naar Windows Update gaan, dan staan er weer updates. Dit de hele tijd herhalen en ik denk dan dat het gefixt is :)


Yup dat weet ik, heb ik ook tig keer gedaan maar zonder resultaat. Ik denk dat er iets mis is met DirectX, ik neem de kwestie naar een hardwareforum.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht29 aug 2013, 16:12

Jongeman schreef:
MichaDutch schreef:
Jongeman schreef:Ik heb vandaag Win 7 opnieuw geïnstalleerd, ging helemaal goed alleen is er een ding nog raar. De knopjes voor close, minimalize en resize rechtsboven zijn nu nog kleine vierkantjes, i.p.v. dat ze 'vast' zitten aan de bovenkant van het scherm. Vorige keer dat ik Win 7 installeerde ging dat vanzelf naar de gewone knopjes, iemand een idee wat er is fout gegaan? (DirectX of een Nvidia driver of zo)


Dat had ik dus ook eerst. Ik heb het nu niet meer, ik denk dat je gewoon alle updates van Windows Update moet doen. Als je die dan hebt gehad, en opnieuw opgestart en alles, moet je weer naar Windows Update gaan, dan staan er weer updates. Dit de hele tijd herhalen en ik denk dan dat het gefixt is :)


Yup dat weet ik, heb ik ook tig keer gedaan maar zonder resultaat. Ik denk dat er iets mis is met DirectX, ik neem de kwestie naar een hardwareforum.


Tja, dan weet ik het ook niet meer. DirectX 11 heb ik gedownload. Misschien opnieuw drivers van Mobo/GPU installeren? Mobo heb ik van het CD'tje, en als drivers heb ik de 320.49 dacht ik, in ieder geval de laatste niet-Bèta.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht31 aug 2013, 10:14

Kwestie opgelost.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht31 aug 2013, 10:51

Jongeman schreef:Kwestie opgelost.


Mooi. Was DirectX de boosdoener?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht31 aug 2013, 10:53

Neen. Nvidia GeForce Experience besloot een Nvidia Quadro driver te installeren voor m'n 780. Heel slim van dat programma, maar ik heb 'm er nu manueel afgehaald en de goede GTX 780 driver er manueel opgezet.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht22 nov 2013, 22:45

Helpt mij, de linkerhoeken van mijn scherm gloeien paars, weet iemand wat hiertegen te doen is? Kleuren in de beurt van die hoeken zijn wat paarser, stel je zou wit hebben dan is het lichtpaars en als je daar geel hebt wordt het een beetje bruinig. Ik ga ook wel de kopmutor-meester fora op, maar misschien weet een van jullie bruinlingen hier wat van?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht22 nov 2013, 23:02

Geen idee, spoort het internet af, en zet het evt. op WTBG.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht23 nov 2013, 01:13

Jongeman schreef:Helpt mij, de linkerhoeken van mijn scherm gloeien paars, weet iemand wat hiertegen te doen is? Kleuren in de beurt van die hoeken zijn wat paarser, stel je zou wit hebben dan is het lichtpaars en als je daar geel hebt wordt het een beetje bruinig. Ik ga ook wel de kopmutor-meester fora op, maar misschien weet een van jullie bruinlingen hier wat van?


Hoe oud is dat kreng?
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht23 nov 2013, 01:16

Maar 5 maanden :(
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht23 nov 2013, 01:18

Dan zou ik gewoon terug gaan ermee, dan kunnen ze het fixen, of krijg je een andere.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht23 nov 2013, 13:36

Wat Marco zegt. Klinkt als een hardwarefout.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht28 jan 2014, 16:16

Guys ik moet de goede WiFi-driver voor een Dell Latitude E6410 met Win7 64bit hebben maar ik kan de goeie niet vinden help meeeeeeeeee :'(
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht28 jan 2014, 16:29

MajestueuzeEenhoorn schreef:Guys ik moet de goede WiFi-driver voor een Dell Latitude E6410 met Win7 64bit hebben maar ik kan de goeie niet vinden help meeeeeeeeee :'(


1 google-sessie;

http://www.dell.com/support/drivers/us/ ... tude-e6410
http://driverscollection.com/?H=Latitud ... 7%2064-bit
ftp://ftp.dell.com/Pages/Drivers/latitude-e6410.html
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht28 jan 2014, 16:40

MichaDutch schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:Guys ik moet de goede WiFi-driver voor een Dell Latitude E6410 met Win7 64bit hebben maar ik kan de goeie niet vinden help meeeeeeeeee :'(


1 google-sessie;

http://www.dell.com/support/drivers/us/ ... tude-e6410" target="_blank
http://driverscollection.com/?H=Latitud ... 7%2064-bit" target="_blank
ftp://ftp.dell.com/Pages/Drivers/latitude-e6410.html" target="_blank


Ja, maar welke? Ben bijzonder gefrustreerd omdat ik er al zoveel heb geprobeerd...
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.


Bericht28 jan 2014, 18:17

Denk dat het is gelukt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht28 jan 2014, 18:19

Jeej!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht11 maart 2014, 16:56

Dit is niet op een pc maar op een ipad, hopelijk weten jullie het alsnog.

Normaal komt er zo'n symbool |> (en kan je de video afspelen) maar nu staat er een streep door en kan ik de video niet bekijken.
Dit is nu opeens zo voor alle video's op de site.
Ik heb al geprobeerd dingen te veranderen in de instellingen zoals block cookies en tracking maar zonder effect.
Enige suggesties?
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (147.36 KiB) 8047 keer bekeken
Jij verdient een sticker!
Avatar gebruiker
Marsmannetje
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 29 apr 2013, 20:03

Bericht11 maart 2014, 18:09

Aangezie mijn PC de laatste tijd steeds langzamer is geworden, vraag ik aan mijn mede-poepers of ze mij een goeie gratis virusscanner kunnen aanwijzen
Avatar gebruiker
3NCrypt3D
 
Berichten: 2791
Geregistreerd: 22 aug 2013, 18:43
Woonplaats: Narnia

Bericht11 maart 2014, 18:18

Marsmannetje schreef:Dit is niet op een pc maar op een ipad, hopelijk weten jullie het alsnog.

Normaal komt er zo'n symbool |> (en kan je de video afspelen) maar nu staat er een streep door en kan ik de video niet bekijken.
Dit is nu opeens zo voor alle video's op de site.
Ik heb al geprobeerd dingen te veranderen in de instellingen zoals block cookies en tracking maar zonder effect.
Enige suggesties?


Al op een andere browser geprobeerd?

3NCrypt3D schreef:Aangezie mijn PC de laatste tijd steeds langzamer is geworden, vraag ik aan mijn mede-poepers of ze mij een goeie gratis virusscanner kunnen aanwijzen


MSE. Is van M$ zelf maar erg goed, en gratisch!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht11 maart 2014, 18:30

Bing yahoo of google het maakt niet uit er is geen verschil, ik nog steeds niet One Piece kijken.
Sommige andere video's op de site doen het wel heb ik gezien maar alle OP weigeren???

Edit: Misschien ligt het aan de site ofzo en moet ikgewoon wachten. Hopelijk is dat het geval.
Jij verdient een sticker!
Avatar gebruiker
Marsmannetje
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 29 apr 2013, 20:03

Bericht11 maart 2014, 18:33

DarknessFood schreef:MSE. Is van M$ zelf maar erg goed, en gratisch!


Dit, ik gebruik het al heel lang, nog nooit iets mis gegaan. Gewoon af en toe handmatig scannen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht11 maart 2014, 18:42

Yup, je zit het vanzelf als z'n icoontje niet groen met een vinkje, maar geel met een uitroeptekentje is.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht11 maart 2014, 18:45

Ok, bedankt guys
Avatar gebruiker
3NCrypt3D
 
Berichten: 2791
Geregistreerd: 22 aug 2013, 18:43
Woonplaats: Narnia

Bericht11 maart 2014, 19:21

Marsmannetje schreef:Bing yahoo of google het maakt niet uit er is geen verschil, ik nog steeds niet One Piece kijken.
Sommige andere video's op de site doen het wel heb ik gezien maar alle OP weigeren???

Edit: Misschien ligt het aan de site ofzo en moet ikgewoon wachten. Hopelijk is dat het geval.


Ik zou het gewoon met een andere browser proberen. Werkt het dan nog steeds niet, dan kun je cuncluderen dat het aan de site ligt.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar PC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron