Sjenk schreef:is er toch nog wat positiefs op die site te vinden. O en ik doe lekker hipster en tegen het systeem in met een ps3 controller.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Sjenk schreef:is er toch nog wat positiefs op die site te vinden. O en ik doe lekker hipster en tegen het systeem in met een ps3 controller.
Dat heb ik dus ook hè. DS3 = DualShock 3
MichaDutch schreef:Welke programma's moeten op een SSD staan? Ik heb een Crucial M500 120GB SSD, en ik ga er sws Windows 7, Office, Anti-virus, Chrome en Steam opzetten. De biobliotheek (mijn afbeeldingen, mijn documenten etc.) zet ik op de 1TB HDD, net als Program Files.
DarknessFood schreef:MichaDutch schreef:Welke programma's moeten op een SSD staan? Ik heb een Crucial M500 120GB SSD, en ik ga er sws Windows 7, Office, Anti-virus, Chrome en Steam opzetten. De biobliotheek (mijn afbeeldingen, mijn documenten etc.) zet ik op de 1TB HDD, net als Program Files.
Ik zou nagenoeg alle programma's, en de zwaartse game die je hebt op de SSD zetten. Steam op je 1TB zetten.
Jongevrouw schreef:Zorg er voor dat als je gewoon iets download op Chrome dat niet op je C:/ schijf komt, zo kan die snel vol raken als je even niet oplet. Drivers etc. misschien wel op de SSD, en Windows updates. Download trouwens meteen Microsoft Security Essentials, en alle Windows Updates (die niet optioneel zijn). Reboot en download weer alle belangrijke updates, herhaal dat tot er geen belangrijke updates meer zijn.
DarknessFood schreef:Daar heb je zeker profijt van. Voordat ik een SSd had draaide Guild Wars 2 wel redelijk. Maar sinds ik hem op de SSD heb staan zit ik binnen 10 seconden in game (vanaf character scherm) waar dat eerst zeker een halve minuut was. Ook de framerate is horer nu.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten