01 maart 2014, 14:42
Win of the day?
Trouwens, ik heb net je potje gespectate, en ik moet constateren dat je het een stuk beter doet dan ik had verwacht. Alsnog heb ik een paar tips voor latere levels:
Kijk wat beter naar wat je koopt.
Je had een Hunter's Machete gehaald, maar dat item is eigenlijk alleen voor junglers, het zorgt voor extra damage op monsters, niet op minions.
Ga wat vaker andere lanes helpen.
Ik zag je voor 15 minuten alleen maar top pushen, terwijl dat helemaal niet nodig was, jullie hadden al een turret, en een van jullie lanes was een beetje aan het struggelen. Ga dan hun lane ganken, WW dient zich daar goed voor aan.
Werk aan je last-hitten.
Ik zag je helemaal alleen top, maar je liet een heleboel farm aan je voorbijgaan, farmen wordt later een cruciaal onderdeel van LoL. Als je het niet onder de knie hebt ga je veel potjes verliezen. Aan de andere hand deed je het een stuk beter dan de rest van de mensen in je game, dus dat is geen ramp, en zal het ook niet snel worden.
Ben wat meer op je hoede voor ganks.
Ik zag je alleen in een ver gepushte lane zitten, terwijl de rest van je team in base of bot was, en de helft van het enemy team was missing. Als de tegenstander een fatsoenlijk samenwerkend team had gehad, was je waarschijnlijk een stuk vaker dood geweest. Koop wards voor meer vision in de jungle.
Wat je trouwens wel erg goed deed was, is het inschatten van de vijand. Je ging nooit 1v2 als je het niet aankon, en voorkwam confrontatie als je outmatched was.
Dit is trouwens mijn Bronze 3 kijk op je game, en het kan zijn dat Bolhoed veel beter advies voor je heeft.